Pomalu vstupuji do sedmého měsíce

15.09.2008 22:23

Dneska jsem byla na kontrole v 25tt a s obavami čekala, co mi doktor poví. Proč obavy? U Sáry jsem v této době musela už jen ležet, jelikož hrozil předčasný porod. Ale naštěstí není průběh zdaleka stejný, jsem v úplném pořádku, nedostala jsem ani magnésium, které jsem očekávala alespoň preventivně a váhový přírůstek 5kilo je prý skvělý a držím se dobře. Daří se nám a mám z toho radost. Pomaličku začínám pokukovat po vánočních dárcích, ráda bych koncem listopadu byla se vším hotová včetně pečení i úklidu. Vypadá to, že trochu plaším, ale čas tak rychle letí... Počínaje sobotou začínám sedmý měsíc, třetí trimestr, to je neskutečný...

Autor: Štolfová Monika

Zpět

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vytiskneme vám barevné vizitky již od 0,80 Kč.