Už zbývají pouhé dva měsíce

27.10.2008 12:59

Uběhl měsíc a půl a stálo by za to napsat, co je u nás nového. 17.10. jsem byla na kontrole a vše se zdá být v pořádku. Ačkoliv hlavička naléhá a bříško tvrdne, nevypadá to, že by se Izabelce chtělo dříve na svět. Dostala jsem magnézium, tak si dávám každý den nápoj, více odpočívám a těším se na půlku prosince, kdy budu den za dnem v očekávání narození dcerky.
V půlce listopadu přijede maminka s Willym, oslavíme spolu narozeniny a strávíme pár dní. Ráda bych už měla něco napečeno a pomalu začala chystat výbavu. 
7.11. jdu na poslední velký UTZ, dozvím se, kolik Izabelka váží a měří, no vlastně i to, jestli je to stále ještě holčička. Doufám, že ano, boť pro ni máme jméno i věcičky, na klučinu nějak připravená nejsem. 
Co se mě samotné týká, cítím se celkem dobře, začínám osmý měsíc, přírůstek na váze zatím osm kilo, takže si nepřipadám až tak "těžká", "mohutná"... U Sáry jsem už měla 11kg nahoře, bolela mne záda, otékaly nohy, teď je to v pořádku. 

Jak s bydlením. Konečně žijeme jako lidi, obýváme všechny tři místnosti, máme tu útulno a příjemně, je to paráda! Všichni jsme spokojení, máme svá místa k odpočinku a tak to á být. 

Sára chodí stále 5x v měsíci do školky, vždycky se moc těší. Co mne mrzí, že bývá po příchodu trochu "protivná", taková odmítavá. Řekla bych, že má teď zas "své" období vzdoru. Všechno je špatně:-). Ačkoliv má nárok, bývá to únavné, takže se těším až tyhle negace vymění zas za úsměvy. Co nevidět nastoupím na MD, zruším RD a tím pádem mohu Sáru umístit do školky na celý den. Čili koncem listopadu bych mohla mít volná dopoledne a do porodu si užívat klidu a pohody. 

Samozřejmě, že to není všechno. Neustále hledám možnosti seberealizace a momentálně se na tomto novém webu - přesměrovaném blogu, pokouším o rozšíření. Hledám tedy přispěvatele, redaktory, kteří by pravidelně psali články a nabídli vám tak zajímavá, čtivá i snad vtipně pojatá témata týkající se bežného žití. Byla by škoda škudlit web jen pro sebe. Ráda se o prostor podělím a snad to vyústí v přátelský web, na který se budete vracet. 
Možná jste si všimli i toho, že tu jsou produkty. Ano, nabízím kolekci šperků od GM Collection - líbí se mi provedení stříbra a chirurgické oceli a myslím, že jsou to kousky opravdu vkusné, jednoduché a za příjemné ceny. Však máte možnost si je u mne objednat, pokud budete chtít. 

Tolik asi novinky. Brzy se zas ozvu:-)

Zpět

Komentáře

Datum 30.10.2008

Vložil mtin

Titulek tsss :o))

Odpovědět

co táta? :o))

Datum 31.10.2008

Vložil Monča

Titulek Re: tsss :o))

Odpovědět

Tato tato tato, ty jsi moje zlato:-)